Woho Internet!

Yeey, vi har internet på hotellet! Jag är just nu i Borås på något hotell, har über tråkigt... Har hittills inte kommit till den där roliga biten av semestern för igår så åkte vi med tåget till Uppsala sen kom pappa och hämtade oss med bilen och sen vid 21.00 var vi äntligen framme, hade alltså åkt tåg och bil i över 24 timmar. :(

Har käkat frukost för ett tag sen och snart ska vi väl äventyrsbada, nice dude! Känner mig mer taggad än förut men de är för jag längtar till bubbelpool och bastu, skönt!

Lite tråkig fakta (eller i alla fall tråkigt för mig, hehe):
1. Missar just nu sommarmarknaden hemma i Gällivare vilket suger för de brukar alltid vara roligt på marknaden för då är massa folk ute. ;)
2. Kommer inte hinna gå på några festivaler i år, helvete också!

ÅH! Tråkigt, men, men mitt sommarlov kommer ändå äga!

No more for now.

byebye


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: