min lilla syster

Har skjutit upp det här nog länge så kan berätta att jag hunnit snurra med Stina sedan hem till mommo och ätit jätte god pasta och sen tårta, mummms. Efter allt det goda hämtade jag upp Jullan och vi snurrade och åt glass och sen hämta Jesper så for vi upp till Malmberget för att köpa godis och sen chillade vi bara hos Jesper, mysigt.

Har nu kommit hem för att skjutsa Linda och mamma som ska ut och festa och sen har jag lite saker att fixa hemma.

En video som jag gjorde samma dag jag skulle fara till Skara men hann inte ladda upp.







Laddar upp bilder och kläderna i nästa inlägg!

Ps. Imorgon hänger jag med Stina till hennes stuga och stannar mest troligt till på söndag, blir att bada, shoppa och vara på IKEA, härligt!

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: