ssssssh secrets!

Nu blir det hemlighetsmakeri, hihi. Ni får inte veta allt jag gjort idag. Men det jag kan berätta är att kring 17 tiden hämtade jag Jullan och vi har tagit det chill med epan på stan, snackat med Hazze och så där, var inte alls mycket folk ute idag riktigt segt så stack hem redan 22.00, brukar oftast bli att jag är hemma lite efter 00.00 men var ändå en mysig dag eftersom jag var med min Julla!♥

Imorgon ska vi bleka och färga min utväxt sen ska jag kirra ett smink och så ska stjärnan få sig en ordentlig dusch och efter det kommer nog det vara kväll så blir nog inget att fara ut imorgon...

Fan att man alltid ska glömma kameran!

Bra att jag glömde ladda upp för egentligen skrev jag det här för kanske 1 timme sedan... Men nu tar hungern över, måste ha mat.

bybye


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: