Skyddsängel!

Min bil/epa är ännu trasig men nu går den bara 30km/h, eller ja då är den väl inte trasig men gasen är annorlunda och jag orkar inte förklara men pappa ska beställa delar och sen ska den bli som förr! :D

Idag var jag redan uppe 06.30 av hemliga anledningar... For hem gick ut med hunden och sen kring 09.30 for jag till Matilda/Hildred, vi käkade och sen for vi på stan och har spenderat nästan hela dagen i bilen. Gick ut ibland för att sträcka på benen, toa och äta men annars var vi där hela tiden och gjort massa kul som vanligt och talat med massa lustiga människor på stan.



Men anledningen till jag verkligen bloggar är att jag kommit fram till något fantastiskt... Jag tror att jag har en skyddsängel som följer mig medan jag kör... Jag vet att jag kommer låta knäpp nu men det är sant... Ni inser inte hur många gånger det varit på centimetern att jag inte krokat med någon eller skrapat deras lack! Tror faktiskt att det kan  vara lite Matilda som är min skyddsängel, eller i alla fall en del av den... Några tycker nog jag är knäpp men tror verkligen på det när jag så himla många gånger varit nära att skada något!


Men gumman då! Jag älskar dig!

hejdå


matilda

hihihi men boris!!! :')

jag är alltid din skyddsängel, i alla lägen!glöm icket det!

love you ♥

karro

åh vad fina ni är!

Alexander

Hej! Jag och en kollega håller på med en dokumentärfilm om Malmberget. Vi har hittat din blogg efter att ha sökt en del på videor kopplade till Malmberget. Vi vill gärna träffa en del ungdomar i trakten. Skulle du vara intresserad av att vara med på något sätt får du gärna maila till mig så kan vi berätta mer. Filmen kommer visas på tv och beräknas vara klar i slutet av Januari.



Är du intresserad, maila gärna snarast möjligt!

/Alexander

karro

wow, fett cool kommentar från den där Alexander! hahaha, gud vad larvig jag är! xD

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: