PDOL

Blir inget Pdol för mig i år... Mesta dels för att mina pengar inte räcker till och jag har ingen aning vart jag hade bott... Men, men nästa helg far jag ju på Luleåkalaset så det tar igen Pdol (ska till Luleåkalaset med Stina for facts). 

Istället ska jag spendera helgen i min stuga med min kusin och resten av familjen... Inte alls så taggad eftersom det inte finns så mycket att göra där men kanske lika bra eftersom det kommer vara väldigt dött i Gällivare nu under Pdol-helgen... Eller mer dött än vanligt kanske man ska säga. ;)

Men nu svälter jag ihjäl och finns inte mycket mera att säga... Ska försöka fixa ett smink när jag kommer hem men inte så troligt för känner att jag har massor jag måste hinna göra, får se. :)

Vi hörs på söndag/måndag.

puss&kram


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: