I'm back motherfuckers!

Som ni kanske märkte hade jag inget internet sen förra gången jag bloggade. Allt om "semestern" tar jag imorgon (det kommer komma massa bilder, text och en eller två videos), nu fokuserar vi på idag då jag har kommit hem äntligen(!) efter att ha tjorvat på ca 27-30 timmar, har varit i Luleå och hämtat upp Linda och Rocky också... Less jag var att sitta i den där jävla bilen!

Väl hemma blev det att käka en Rocky (pizza) sjukt gott. Sen in i duschen på med nya kläderna och sen ut och dra raggen med Stina, var inte alls många ute idag men vi gjorde det bästa av situationen och har haft riktigt kul i alla fall, men lite knäppa är vi dock ska ni veta! ;) ;)


Kommer bättre bilder på kläderna imorgon!
Och om ni inte hörde det hade vi varit i svanparken och kollat på fåglarna, mysigt. :)


Stina körde ju en bit runt i Malmberget sen fick hon panik och stanna mitt på vägen och hoppade ut, tur att det inte var några bilar där just då. Så söt. ;)

Men mer imorgon, eller ja... På morgonen idag!

bye


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: