hej å hå

Kommer nog bli att sitta uppe hela natten så sakta som det här går! ;)


På väg...


Framme...
Btw, så vann jag den där chokladen i ett sånt där hjul dock en liten men ändå vinst! 3'dje gången jag vinner i mitt liv har vunnit, kexchoklad (liten) Schweizernöt (stor) Plopp (stor) grym jag är! :D


På väg hem!


Ny hatt och ny ring... Ringen sitter ihop med två fingrar! :))


Looove tröjan! Cupcake cult!♥ Och älskar också byxorna, de är aningen förstora men inte så de märks. ;)


Nya skor utan klack kändes behövligt att ha några man bara kan snabbt dra på. Dessutom halva priset och så tror jag inte många i Gällivare har såna eller?! ;)

Älskar allt jag köpt! Hihi, yea.

Måste nu ta ut hunden, packa och upp packa ner, haha! Men ni förstår hoppas jag. ;) Sen ska jag hänga upp min enorma chokladförpackning som jag vann (Chokladen är slut... Så gåre när man har en tjock familj!) sen ska jag sova, stressigt asså! :/ 

Men nu kör vi..

cya0


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: