zombiee

Har varit på stan och fick en tidig födelsedagspresent av Erica...
EN MAGNUN MANDEL GLASS! Mmmmm... Den var perfekt krämig och shit vad fint den smaka på tungan. :) Sen ungefär 14.30 kom pappa och vi for till Nordea för att skaffa mig ett ID på min ID bild ser jag ut som en zombie blekt som ett lakan och jag skojar inte. :/ Men bryr mig inte så värst man ser ju att jag inte är så blek på riktigt. :o

Inga planer idag, kommer kanske fara och hitta på något bus om jag orkar men känner just nu att jag vill sitta hemma och gå och sova 21.00... Skönt de hade varit!


Kanske färga håret... Vet att jag hade bestämt för mig själv att inte göra de dagen innan jag ska klippa mig men känner att de känns väldigt fult och äckligt... Urblekt! Men man får se.

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: