man väntar men de kan vara åt helvete...

Sista dagen som fjortis... Har räknat ner till min födelsedag i ungefär ett halvår nu och nu är de imorgon! :o Sjukt.
Trodde jag inte skulle spendera sista dagen med att förbereda mig på ett assvårt prov i religion men så är de just nu, annars så har jag blivit grymt skadad på idrotten men jag var ändå asduktig.
Vi hade bandy och först fick jag Filips klubba på fingret så nu är de uppsvullet och nästan dubbelt så stort som vanligt, fick sen bollen på andra handen, fick två bollar på benen tror jag och en på foten! Sen var de nära att Erica sköt mig i huvudet men den träffade inte, fast jag kände hur den rörde håret. :o Var inte så värst roligt.

Vet... Slutade skriva där och kom på typ 20 min senare att jag kanske ska ladda upp? ;)

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: