ellinor wikmam

VafaAan ingen kommenterar ju, fan vad besviken man blir. Då kanske jag ska ta och lägga ner den här verksamheten? ...

Men just nu ska jag blogga i alle falle... Har kommit hem med tåget cirkus 20.00 inte gjort något sen min hemkomst och känner ingen vidare lust till det heller...

Jossefine rullgardine ska vara mitt sällskap imorgon, vet inte vad vi kommer göra men känner för något kul. :))

Ska knalla ner i källaren och skälla ut min far som fyllt mitt rum med damm när han slipade och inte stängde dörren.. HAN SKA FANIMEJ STÄDA UPP! !!

Riiiiight heeeeeeere riiiiiiiiiiight nooooooooooooooow my heart my heart belongs to youuuuuu for nooooooooow and for ever. You be the one... You be the one i turn to...
Jag vet icket varför jag skrev så... Fick en flashback.

pussar &kramar på er alla


juliaaaa

ingen kommenterar min blogg helleeer :'( har bara haft EN kommentar i januari :(:(:( och har bloggat som ett psyk. nästan

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: