dundret <3

Hihihi, vi sög!

Åkte upp i pelikanen, helt mörkt inga lampor och drog ner för backarna, efter ett tag stannade jag på en backe och så väntade jag på resten när vi skulle köra skrek Amy som en galning jag och Jossan trodde ju typ en mördare var där nere. När vi kollar ner är de typ 5 renar HAHAH fail. Vi blev i alla fall skit skraja (tror alla blev de) när en av renarna började gå mot oss men vände sen. ;)

Gjorde en egen skogsväg Jossan fastnade typ 10 gånger och jag med men jag bara garva och Jossan agra. Amy sa inget hon ville bara fara. Gjorde också massa annat bus i likavaara men orkar inte skriva nu.

Måste skynda nu med svenskan för kom hem en timme senare än jag trodde jag skulle... Fan. Men gör typ 3 punkter så gör jag resten imorgon.

pussssssssssssssss


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: