massa massa hår!

Blekte håret igen idag... Är nöjd nu bortsett från att mina toppar ännu är väldigt orangea men ska beställa en tid hos frissan och toppa de som blev slitet av blekningarna. ;) De var Jossan söt som blekte mitt hår medans Jullan hade musiktävling, hela dagen har spenderats inne i mitt rum och varit väldigt mysigt, mitt humör har varit upp och ner men så är de ibland.


Innan blekningen *dock igår men whatever*


Tyckte de såg så tufft ut då jossan hade pannlampa och allt!


Lite emo bilder från "efter" men, ni tänker säkert "Jo, men klart de ser så rött ut de är ju blixten" men har ju använt samma kamera och med blixt på båda bilderna...


Mupp bild då jag hade toning ungefär ett år sen nu. :o

Så är nöjd med mitt hår nu! AWSOME! Bortsett från topparna men de fixar jag snabbt. ;)

Annars så var de en plan att jag skulle sminka Julia men de gick överstyr så de blev inte som jag hade tänkt mig.
*följande smink är inte något jag vanligen gör och jag är mycket bättre än så* Hah, var tvungen. 




Jossan söt...


I feeling it, that I never wanted to feel.

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: