sommar!

Blev ingen skola för mig idag, var alldeles för yr och hostig imorse så jag kunde verkligen inte ta mig iväg. Erica ska senare komma förbi med de jag måste plugga till för provet imorgon, som jag måste ta mig till... För orkar inte tjorva och ha prov på typ ett hål eller något. 

Seriöst känner verkligen nu att jag inte klarar mer vinter de är ju... 3 månader? Till sommaren, kanske lite tidigt kanske 4 månader om vi snackar sommar i norrland men ja... Vill ha sommar nu seriöst orkar inte med snö och kyla... Och trilla och fula vinterkläder... Jävla vinter! Sommar i mitt hjärta!


Herregud... Jag längtar ihjäl mig!

Bara för de var så mycket sommar i de här inlägget kan jag dra lite planer jag har för sommaren:
♦ Skaffa mig en epa och körkort dårå, har övervägt att ha en moppebil men de är så dyra osv. :)
♦ Språkresa någonstans!
♦ Åka till Skröven med Jossan i kanske en vecka? 
♦ Fara till Luleå och shoppa... Har inte varit dit med en gullig vän på år!

De är väl de mesta jag vet just nu... Var ganska mycket när man tänker på hur lång tid de tre första sakerna kommer ta. ;) 


Älskar bilden!

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: