lite om allting om mindre om inget

Mitt ID har kommit! Är faktiskt nöjd med bilden för jag såg inte så blek ut då den var svart/vit. När jag och Julia kom ut från Nordea kom en gubbe och jag orkar inte dra hela storyn men han ville att vi skulle komma hem till han ikväll... Hmm... Mysigt. Han sa till och med vilken adress han bodde på och allt. :o

En annan sak va fan är de för fel med skolans lasagne? De finns ingen köttfärs i den! De är ett lager högst upp sen är de bara lager av såna där konstiga platter, usch fyfan. Sur man blir, så snåla måste man väl inte vara?!
Ingen köttfärs...!

Radion: Vad tänker du på just nu?
I Ellis huvud: Jag ska köpa blåbärssoppa!

Så de är de jag ska göra. Ta en promenad till coop och köpa lite blåbärssoppa, blev grymt sugen idag. :o



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: