it's kört

Att de allting ska bli så jävla sent... Kanske inte sent nu men om jag inte är borta från datan nu... Så är de kört!

Dagen:
Satt på mds med Jossan och Matilda och vänta på Pontus han kom vi gick till mig... Jossan for hem... Matilda och Pontus åt upp alla mackor... Satt allihop i min lilla soffa och talade... Matilda for hem... Mys... Godnatt.

Nämen, på tal om en annan sak så har jag nog ätit för mycket apelsin igen, för då blir min tunga helt öm... Och typ sönder frätt, så nu kan jag inte äta upp resten av min apelsin! :(

Fanfanfanfanfanfanfan... Måste duscha.

Överväger att göra de imorgon... Okej, jag gör de imorgon. Då blir de en natt med kladdigt smink och inget ordnat. NICE.


Man måste vara snygg... ;)

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: