3 inlägg på en dag nog har jag inge att göra...

Har för ett tag sen ritat klart en bild, bara Julia som har sett den i hela världen... Överväger starkt att ladda upp den här fast är ganska säker på att folk skulle tro jag var knäpp, för den är ganska... Grotesk skulle jag säga... :o
Kör en liten sån här sak, folk får skriva om de vill att jag ska göra de så får vi se hur de går. :)


Wiih, kläder. Älskar min blåa skjorta, har upptäckt att jag använder den väldigt ofta... Ett problem? Inte enligt mig.

hejdå


jullan har märkt att jag skriver det hela tiden nu

bilden är ju grym, men du bestämmer själv om du vill visa andra eller inte! ;)

ida

haha det kan bli ett problem om den blir utnött ;)

och ja du ska ladda upp den!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: