lite snabbare

Blir inte mycket uppdatering när jag är hos mamma på veckorna men jag ska i alla fall ta bilder på allt jag fått och när jag är hos min far blir det nytt smink! :)

Är just nu med Oliver och väntar på att han ska vara klar med sitt hår så vi kan gå till coop och sedan vidare till han. Julen har varit en av det bättre och det fanns annan mat än "klassisk" och det var jätte gott så det kändes också bra för har kännt mig så less på all slags julmat, har inte förätit mig på godis och julmat i år vilket känns bra...

Imorgon ska jag dra på gymmet för jag har fått ett kort och ska börja gå tisdagar och torsdagar och så ska jag bara käka godis fredag-söndag, så får man hoppas att det funkar... Jooooo...

Ska dra nu updaterar bättre när jag är hos min far, alltså måndag! :)

kram hejdå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: