2012 the year of death?

Vill undvika att tänka på 2012 för blir bara nervös då, hehe.

Sista dagen på 2011, det här året kommer vara det året som jag kommer minnas hela mitt liv, ett av det bästa åren i mitt liv helt klart! Orkar inte gå in på detaljer som jag gjort förut för känns bara värdelöst men absolut ett fint år, för det mesta i alla fall. :)

Jag ska välkomna det nya året med Matilda i min fina bil! :) Har fått 10000 gånger fått höra frågan varför jag inte kör så mycket mer... Jag älskar att köra, jag gör verkligen det men min lilla skrutt vill inte alltid starta och på morgorna då jag ska till skolan känner jag inte för att bråka med den och den har bara blivit mer igen snöad så har inte varit så sugen men idag ska den sparkas igång! :)

Matilda själv är inte så taggad över hela dagen, men vet ni det är jag! I alla fall nog mycket för att inte sjunka ner i deprision och veta att andra kommer ha mycket roligare, vi kommer nog ha kul i alla fall och dunka musik och ha det lika nice som under sommaren, hon ska få se! Hehe.

Bilder och allt sånt där får ni imorgon eftersom jag orkar inte göra sånt nu för jag har annat att göra! Hehe, ska ta med kameran och ta bilder och göra lite videoinlägg och hoppas på en riktigt trevlig kväll.


Fyfan vad jag saknar sommaren alltså!

hejdå och gott nytt år!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: