Internskämt is tha sheeeeet!

Inte haft orken att blogga men just nu är jag under tvång så jag slänger väl upp något halvintressant.

Sen jag senast skrev så har jag bara umgåtts med Matilda, Oliver och Nicke (och idag var Jossan med på ett höger) har varit skit roligt, som i söndags käkade vi tacos och det var så satans gott och i lördags (?) så kom hela gänget och sov och kaosa hos mig, var jätte mysigt! Har också ordnat Matilda rödhårig så vi är bad ass redheadsen i den lila skogsjeepen! Sedan idag (tisdag) ska Matilda och Oliver komma och hjälpa mig tvätta stjärnan men tror inte Nicke kommer eftersom han jobbar och är lat efteråt. :)

Kanske Luleå med Matilda och träffa Sarah på onsdag bara man tigger till sig 100 kronor och tillåtelse!


<--- Min fina bakgrundsbild som Matilda gjort!

Jo, juste! Stod på Md's och talade med Alex i tisdags och hans polare hade en jätte tuff keps som jag fick låna och efter ett tag skulle de dra och jag ville inte det så sa att om de drog skulle jag behålla kepan fast dem stack i alla fall så den är invigd som min bilkepa! 

Var inte något annat jag känner behov av att ta upp, ska försöka ta bilder imorgon under biltvätten men förvänta er inte för mycket! :) Smink får jag se när det dyker upp, känner just nu att jag har så mycket annat för mig...

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: