Absolut inte min dag...

Känner mig så less just nu. Har verkligen inte varit min dag idag och tror det inte kommer vara bättre imorgon heller!

Först av allt är min kära, kära stjärna helt förstörd! Eller inte förstörd men startmotorn är helt lost och det är ju omöjligt att få igång henne... Eller ja... Inte omöjligt men man måste ju typ putta ingång henne... Blir så förbannad! Så måste köpa en helt ny startmotor vilket kan kosta 2000 kronor och sen en ny varvtagsregulator kostar ju 500 så blir 2500 spänn för er som inte kan matte och sånt gör mig ju inte jätte glad...

Sak nummer två som gjorde min dag så underbar var att mitt jävla öga har runnit non stop hela dagen så allt smink har försvunnit på det ögat! (Som tur var de på sidan jag hade lugg så kunde dölja det lite grann) Men var förjävligt irriterande!

Sen kan ju snabbt dra att människor är sega tröga och fattar inte vinken... Hoja, inte min dag! Det värsta är att jag tror inte jag kommer kunna köra så mycket eftersom den startar så jävla dåligt! ÅH, SÅ LEDSEN JAG BLIR! :(


Fuck this shit!

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: