smink prat



Har ni någon gång hört någon säga "Ja, varför ska tjejer behöva sminka sig och fixa sig och så vidare? Kunde inte killarna göra det istället eller så?" Ah, men det har jag och jag har funderat över det sen dess... J

Men grejen är att nog kan man sluta sminka sig om man vill eller så kan killar börja? Man har ju en egen fri vilja och inte har i alla fall jag egentligen någonsin hört att en kille säga "Jag gillar bäst då tjejer har smink och är grymt fixade." Jag tror verkligen på det här att insidan är det som gör människan vacker. För jag har upplevt att bli kär i någon jag aldrig skulle kunna tänka mig och jag älskade den personen mer än jag älskat någon. Och den människan blev vacker då jag lärde känna den.

Jag sminkar mig ju för att jag gillar det och för det är en del av mig. Tycker man inte ska sminka sig för någon annans skull absolut bara för sin egen och för att själv känna sig finare för om man känner sig fin tror jag andra också tycker det, för då rör man sig med självförtroende.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: