små världar

Jobbar och jobbar är allt jag gör... För er nyfikna så klarade jag moppeprovet så får köra 30-moppe lagligt! Men ska i början av nästa månad tror jag ta AM-kortet så sen är det bara uppkörning och sen är epan min! :D

Känner mig grymt lycklig just nu... Fast skolan trycker på och jag känner stressen så mår jag bra och om ett tag kommer allting bara rulla på och vara underbart... Sen är ju oron när det kommer ta slut. Men nu ska vi vara glada för stunden, föresten så ska cykeln fram idag, så blir att cykla till skolan imorgon. ;)

Jaa... Jobb... När jag skrivit klart mitt lilla inlägg ska jag skriva klart svenskan för måste tydligen hinna få i alla fall ett utkast innan jag lämnar in och det ska ju in efter påsklovet så måste bli imorgon... Jojo, till det jag skulle blogga om.

Har någon av er någon gång tänkt tanken om det finns andra världar kanske på ett sandkorn eller en blomma?
Men sen tänker man ju att det är omöjligt och att man inte kan tänka sig det. Men jag kom fram till en sak då jag satt och gjorde en djup fundering... Det finns ju flera olika världar egentligen här på jorden. Till exempel då en blomma. Det finns ju massor av små levande saker som får det att gå runt så blomman kan växa, vilket är precis som ett samhälle. Nu kanske inte det finns små människor och så vidare men det måste väl inte finnas hus och människor för att det ska vara en värld? Det finns ju till exempel djurens värld.
Flummigt värre, men var en tanke jag velade förmedla med er...


Grymt härlig bild snodd från Ericas blogg! Love u guys.

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: