pressen

Klarar inte all den här pressen måste hålla koll på så mycket på samma gång. Stress stress stress blir helt hispig och kan ju inte sova ordentligt. 

Måste skriva en om en författare och det är inte ett litet arbete! Sen ska jag skriva en bokrescenssion från en bok som den författaren skrivit. Har moppeprov på tisdag och jag kan absolut ingenting! Måste skriva en paroraport... Jag känner att jag blir knäpp! Men finns inget att göra utom att bara kämpa vidare men vill bara skita i allt nu fyfan...

För nyfikna så praoar jag på Jeans Gruvan. 


.... Hahahah.

Senare tillägg:
Tänkte på vad jag skrivit och upptäckte att det inte var så hemskt mycket jag skulle göra. Vet själv att jag stressar upp mig själv grymt mycket. Men nu är jag lugn och ska ta itu med allting i tur och ordning, nu är det moppeprovet som gäller!

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: