fififififiifi-na bilder

Ibland vill man hjälpa men alla verkar få fel uppfattning..
Glöm de gamla... Se de nya...

Nej, inget mer om de, hah. Ska snart till Koler och ska dit och Piteå och Sävast under helgen så de blir att sitta mycket i bil. :) Om ni vill mig något smsa mig dirrmodem, men om de inte är något viktigt hållkeften tycker de annars bara är drygt att smsa, hihi. :')
Eh, ska försöka börja fota mitt smink vi får se hur de blir, men jag ska iaf testa sminka i regnbågensfärger har jag lovat Julia vi får se när de blir, heh. :D
Aja, ni vet att jag älskar er så mycket att ni får bilder från dem senaste dagarna. :)





Sen blev vi vänner och satte oss på ett tak. :))





Idag..




'Julia lär oss yoga vid skåpen'

hejdå


hanna

är du dum i huvudet ? ta bort den första bilden

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: