lalallalala låt jag inte kan texten till, hehe

Sitter och väntar ska umgås med Elli men hon är seg, seg, seg, seg, seg! Uääh, hemskt trisst hemma jue! Whaattever. Nu är bloggande igång igen får se hur länge jag orkar nu innan jag tar en break. ;)
Weiweiwei ingw roligt, har gjort allt jag kan göra... städa rummet, fixa lite med svenskan, käkat middag ALLT är gjort nu vill jag bara out! :)

Angelica, du förstår inte hur mycket de betyder att du bryr dig. Du förstår inte hur lycklig jag blir när du undrar hur jag har de. Du har hjälpt mig så mycket genom livet. Du har hjälpt mig varje gång ingen annan vill. Du har aldrig svikit mig och alltid ställt upp.
Underbara underbara kusin du är en som fallit från himlen, du har fallit ner till mig.

Du finns alltid i mitt hjärta gumman.


HEJDÅ


angelica

Älskar dig kusin. <3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: