agge nominera mig tjoho eller inte!

- I det inlägget ska du skriva 7 fakta om dig själv.
- Och nominera 7 andra bloggare.

7 fakta om mig:

1. Jag går ofta ut på nätterna och tar långa promenader... Känns lättare att tänka när de är tyst svalt och mörk och jag kan gå själv.
2. Gillar inte människor som håller med bara för att dem inte själv kan ha en egen åsikt... Vill bara säga "Hallå ingen bryr sig om du tycker annorlunda?" GUD hatar verkligen de!
3. Vill flytta från gällivare... De är för mycket som händer just nu och skulle vara skönt att börja om på nytt.
4. Kan ligga vaken på nätterna... Och bara tänka sen upptäcka att de gått en timme fast de kändes som 5min.
5. Älskar min familj och vänner... Dem och deras lycka betyder allt för mig.
6. Hatar att få komplimanger... För vad ska man svara om någon säger typ "Du är jätte bra på att sminka!" Känns så ego att säga ja osv. :o
7. Älskar mörker... Många säger att dem är mörkarädda men jag tycker de är skönt att inte behöva fokusera på alla färger och ljus när de är mörkt kan man lika gärna blunda osv. ;)

Jag nominerar:

Dem
som
har
de
för
jävligt
tråkigt


Jennifer

cool sminkning snyggt

Jennifer

vi är släkt. Min syrra Ida Johansson berättade det

det var därför jag skrev på din blogg. Hejrå

Jennifer

kanske inte så viktigt, men min pappa och din mamma Pia är kusiner.men hejrå

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: