2-3 men lycklig ändå

Alltså ojojojoj, vart ska man börja har varit så lycklig idag hela dagen! Först for jag och Julia till henne käkade och målade oss sen började vi fara och vi for och for i kanske 4½timme? Höll ingen ordning på tiden direkt, ah men IAF hade typ hela tiden massa damp skratta sjöng och fotade massorrrr. Sen när vi var framme köpte Julia en matchtröja och en mössa och jag köpte en halsduk. :) Vi drog till MAX och käka varsin burgare sen for vi till "arenan". Asså bara känslan när man kom in där de va så jävla mäcktigt! Men de va dem underbaraste 4timmarna i mitt liv, även fast vi förlorade 2-3 till Färgestad, asså de va så grymt!! Och känslan när hela publiken ställde sig och skrek och jubla när de blev mål asså ååh jag älskade det. :D:D:D:D:D:D::D:D::D:D
Men nästa gång blir de nog ståplats eftersom dem var de mer fart, alla som hade sittplats var typ gamla och dryga. :o hahah
Nu får ni bilder sen ska jag sova 4h och sen upp till skolan, hehe, it's the life och Elli. :)








Jag vet att jag var ful men ni måste ju få se hur glad jag var... usch.














HEJDÅ


julia

ÅÅÅÅH vill tillbaka NUUUUUUUUUUUUUU!!! :)))))

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: