tagga so prov!

Chalalalalalalalaaaaaa UNIBET!
Ah, hade kemiprov idag kändes som de gick fett bra, meen... Hmhm, trodde det förra gången också och fick bara G! :o Nu ska jag fanimej ha VG. :ooooo
Jaja, har bara varit tråkigt hittills i veckan och kommer inte hinna med något någongång!  Idag har jag/måste jag plugga järnet till SO provet imorgon, känns som jag bara kommer få G men man satsar ju alltid högre annars är de ju inge kul ju. :D
Fyfan vad vi är grymmast!

När man vet vad man måste göra... Men inte vågar eller vill slits man fram och tillbaks mellan hat och kärlek, och seriöst. Nu har jag ingen aning vad jag ska ta mig till.
Please God send me a sign from up above because i cant read your mind.
byebye


julia

<3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: