mycket tråkig text...

Alltså har inte varit med någon på hela veckan, men de har ju bara gått 2 dagar men känns som jag missar livet ya0! :o På skolan var de ju någon jävla dans alltså de sög men de bra var att jag bara dansa med killar från heden killarna från sps är ju konstiga. :o Ah, men efter dansen käkade jag Hanna, Linda och Stina lite på lunchen sen gick vi till Stina och satt vid köksbordet och snacka tills Hanna och Linda skulle iväg då gick jag och somna i en halvtimme i Stinas säng mmmmmmmmm... Skönt. Sen tillbaks till skolan och sen hem.

Hade tänkt IDAG fixa på tradera men hann ju inte idag heller och så hade jag tänkt färga om mitt orangea hår men hann inte med de heller. :( Allt jag gjort är att jag har jobbat med svenskan men jag är sattana nöjd och om de var de enda jobbet man skulle göra skulle jag vilja ha ett mvg! :o Men jag tror jag bara kommer få g eller vg på alltihopa men de var för jag gjorde jämförelsen så dålig. :S

Oj, de blev mycket och inge intressant, nu ska jag sova. :)

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: