in i mikron de är billys vi vill ha in i mikron för de smakar så bra in i mikron!

Stina kom och vi gjorde ingenting typ... Gick till hennes faaaaar och jag har köpt hennes uggs och en tröja av henne. :) Sen fick jag en überbra plan om att åka till malmberget och gå tillbaks men sen blev de mörkt och jag blev rädd för våldtäcksmän. :( Ingen ville rädda oss utom min far som var så rar och kom och hämta oss. ♥
Så satt vi hos mig sen blev vi hämtade av Ida, Linda och Petra så gick vi till Melinda där hon och Tö, Kjelle och Evve var. Gjorde typ inget satt i mörkret och sen gick vi till mig sen gick alla hem och nu ska Ida sova här hihihi vi har ätit billys de va gott. Nu slutar jag blogga men lägger in massa bilder. :)))))

(Inte idag)










Min nya trööööja jag fick av Stina. :)

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: