igår + idag

Igår-Idag: Så kom Hanna tillslut vi stanna inte h´är inne innan vi började gå till Linda men innan vi gick in till henne låg vi på vägen och kollade på stjärnorna och de var värsta känslan över de hela, fett mysigt men sen hade vi kanske legat där 10min så då gick vi in, hämtade Linda och börja gå mot Amy. Hon sa att hon inte visste om hon skulle med till mig för hon kanske också skulle vara med Lollo, ah men då gick vi och skulle komma tillbaks sen. :)
For till gojan och hyrde The Grudge3, Närkontakt och I love you Philip Morris jag hade sett alla filmerna tidigare, heh fail. :D AJA, på gojan mötte vi iaf upp Fanny och Therese och sen gick vi tillbaks till Amy och hon följde med sen hämtade vi Lollo och Stina på statoil och köpte godis, (voivoi mycket skrivet) for till Erica och hämtade Erica, Julia och Simon så vi var då 11 pers (+mig) så gick vi alla till mig och hade fett mys och kollade filmerna och käkade chips godis och drack läsk och ramlösa. :D 
Alla for hem och sen satt jag Hanna, Stina och Linda runt köksbordet typ 1-2 på natten och snackade om massa seriösa saker osv, de var skönt och bara prata och prata och prata, vi gjorde det till typ 7 på morgonen tror jag då gick vi och la oss sen klockan 11 skulle dem andra vara på konfan så dem gick och jag fick gå och städa där nere. :') 

Idag ska jag iaf vara med Hanna (Didic var med Sohlman igår) som jag inte varit med på 100000år. :( Så det ska bli kul, kanske ska färga mitt hår, ska fråga mamma om pengar annars har vi typ inga planer. :) Nu ska jag fixa mig sen chilla framför tv'n tills Hanna skriver.

hejdå



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: