hih sminkless

EFTEEEEERsom jag inte vill lägga mig bredvid Jossan som tjockar sönder hela sängen ligger precis så jag inte får plats någon jävla stans. :o Ah, skulle kolla film så jag gick och tvätta bort sminket när man kommer tillbaks har hon somnat platt ner på sängen, ahja nog är hon allt söt. :')

Men om min daaag... Skola lalalala total faila på franskaprovet för jag var med Stina istället för att plugga, men ah så går de. (; Efter skolan då gick jag och Jossan på stan sen tog vi bussen hem till mig lagade käk kollade tv sen ruschade vi till bussen tillbaks till stan. Väl där vandrade vi mest omkring träffa Julia och Angelica och joinade dem, hmm... Gick mest omkring och gjorde ingenting. Faktiskt. Nämen sen sprang dem efter bussen och vi drog till Jossan för att kolla idoool, men typ 5min innan de börja fick vi besök av Ida, Julia &Erica så vi alla + Jossans mor Lisbeth, satt och kollade idol sen skulle alla dra utom jag, så vi följde de en bit och gled som satanns på marken och himlen var värsta skum med typ en skit stor ring runt månen osv. :oo
Det var fan inte lätt och lyfta hela datorn och fota men ah, de är Josefine Blom som snarkar på sidan om mig. ;)

Nog fan kan jag också ta mongo bilder utan smink :o
Hihihihi, fint bara några minuter sen. (;

hejdåådådådådådå pussssssss


ida

jag halkade och slog typ hål i skallen när du inte var där och gled med mig, buuhu :(

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: