hejdär jossan ♥

Jag vet vi har börjat glida i från varandra och de är fan inte rätt! Du är den jag kännt längst och aldrig en sekund velat förlora. Du och jag har upplevt så mycket och jag är så nära vän med din släkt så de känns som att jag bara har en enda stor familj. De är inte lätt att se oss glida ifrån varandra och de ska inte gå så långt att vi förlorar flera års vänskap! Vi ska klara av de här och vara vänner tills slutet.
Även fast vi kanske avskyr varandras kläder är vi ärliga och säger de och vi vet att vi alltid säger de med kärlek. Blir glad att höra att du också tycker de förändras för då vet vi båda att de måste bli ändring!
Tack för allt du gjort för mig och de du kommer göra, min aldra finaste bästa vän. ♥


Du vet att jag älskar dig.

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: