hejdär elli ♥

vill bara säga att du är så jävla grym, jag är så jävla stolt över att du är min bästavän.
även fast vi kan ha våra dagar, hehe.. så kommer det alltid att finnas ett oss.
det känns som att vi glider ifrån varandra nu, och det vill jag verkligen inte.. för du är den jag har känt längst, den jag känner allraallra bäst av mina vänner. allting vi har gjort tillsammans, vi har fan krockat med en jävla ren tillsammans?! haha åh.. det finns nog ingenting som vi inte har lyckats göra.. hihi
jag är så grymt glad att vi fann varandra i ettan, för vad skulle jag gjort utan dig?
du är bäst ellinor, glöm aldrig att jag älskar dig!
/ josefine



















har inte många bilder på oss på den här datorn, men några fanns det, sen hittade jag en del i ditt bildarkiv också.. hihi
loveyou


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: