frågestuuuuund

Har faktiskt varit emot frågestunder, har undrat... Varför ska jag ha de? Vad är poängen? MEN medans jag var på väg till toan kom jag på att de kan vara kul att veta vad människor undrar om mig... Hmmmmmmmmmmmmmm.
Eftersom jag är så lat orkar jag inte göra som alla andra och redigera någon bild med texten "frågestund" sååå...

"snygg-frågestund-skylt" Aaaaaaaaaaaaaaw, varsågod. :)

Men alla kan fråga och om ni inte orkar skriva namn kan ni vara anonym eller halvanonym ni veeeeet K.H då kan man ju heta Kalle Hansson eller Kristina Henriksson who knows? :o

Aja bomba mig med frågor nu om vad som helst svarar på allt allt aaaaaaallt. Utom typ... "Vad är din största hemlighet?" Osv. :o Alltså ni borde veta vad ni inte ska fråga och för att jag vet att någon säkert kommer fråga så NEJ jag gillar ingen jag tycker dem flesta killar kring min ålder är såååå omogna (förlåt killar i min ålder)

FRÅGA FRÅGA!

I know you want to...

MOHAHahHHAHAHHA

Svarar på alla frågor på måndag....

hejdå


Anonym

Hur har du lärt dej sminka så bra? :)

Vad lyssnar du på för musik? :p

jag har en fråga.

hur kom du på att du skulle börja sminka dig så som du gör, och när ? :)

einar

erkänn att hon som äger den där bloggen juliaandersen.blogg.se är cool.

Ilona

Hur lång är du ?:)

Vad vill du bli när du blir äldre ? :)

berit, ehe

vilka hårfärger har du haft?

vilka är dina bästavänner?

vilka sidor beställer du kläder ifrån? :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: