fördriver tid men onödigheter

Heeeeeeeeeeeeeeej bloggreaders. :)
Är sjukt seg och lat idag så de är inte sant, har fått lite lust att smeta på lite smink eller gå utan och ta mig ut och vara med Julia, Ida och Hanna men tror inte jag orkar faktiskt. Måste hinna fixa på min svenska krönika och plugga so + kemi prov nästa vecka sen duscha, så tror inte de är någon idé för då kommer jag inte hinna med något och kommer få ångest imorgon. ;)

Ah, men innan idag har jag väl kollat på lite usla program på tv OCH varit på loppis med mamma gick runt runt runt flera varv men tillslut köpte jag 3ringar som jag skulle ge i julklapp men de var så fina att jag behöll dem själv, hihi. Hittade också en hårtork så har nu en egen hårtork, alalalalalala, brabra.

Förövrigt vet jag vad jag ska köpa för julklappar sen, man kanske tycker de är tidigt att planera men hallå?!?! De är ju fan bara 2månader kvar och jag hinner bara få 1000kr på de månaderna, sen är jag skyldig mamma 300 och bror 100 så blir inte mycket kvar att handla till hela familjen så måste planera. ;)

Tänkte skriva att jag kanske lägger in bilder på mina ringar men jag vet att jag inte är sån så de är ingen idé att ens säga de.

HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHA, oj, en tjej på radion sa att de var en våtdröm att bada med valar HAHHAHAH jag med mina misstolkningar men HAHHAHA de va så bäst! XD

Men visste ni att voi betyder smör på finska tror jag? :o Julia berätta idag låter så fail nu att säga voivoi (smörsmör) Hm......

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: