faiiillllll

CHA!
Har 0% blogglust alltså men ska försöka få de här låta intressant. Vaknade klockan 12.30 hos Jossan min fina moster ringde och jag inte kunde somna om efter de. Så vi gjorde typ ingenting på ett tag, talade i skype duscha och käkade frukost var typ de ända vi gjorde på ett bra jävla tag. :o
Meeeeeeeeen efter ett tag kom Jossans mor med tacoingredienser vilket vi sög på att laga men sen käkade vi iaf vilket som var fett gott! Efter vi käkat åkte vi till staden och träffa John och Kalle men när de stack fanns de typ inget att göra så gick till Stina där de fanns fullt med fina människor. :)
Kollade någon epic film och snacka i hennes rum mesta tiden men nu ska ni få höra min finfina fail, voivoi...
Jag och Jossan skulle gå ut från Stina för att snacka med Sara så drog på Stinas uggs och ja man kan ju bara gissa hur de gick skulle springa till Sara så föll jag platt på ryggen har satans ont ännu, fick typ ryggskada för har ont i hela ryggraden och huvudet. :( De bara skrattade. Ah, man har ju "underbara" vänner! ♥
Woops, blev visst mycket text jag är så bra jag, hihi. :)
För er som vill veta dagens smink så var de bara maskara och kajal för Jossan hade typ inget annat, fett ful såg jag ut! :o Hah, de är något jag inte gör om på ett bra tag. :D
hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: