weeeiii

Heeej blogglooooveeeeeeers.
Hade utveckande samtal idag som sagt och jaa.. gick bra mycket braa... Sen hade vi sista badet för i år hmm.. Gick inte jätte bra men i alla fall. :) Jag och Julia tog en buss till FRASSES efter skolan och käkadee och var allmänt flummiga som vi alltid är. Sen köpte vi pepparkaksdeg och åt den och sen mådde vi illa och kollade youtubevideos tills Julia for hem. Och under den tiden kom jag på den urdumma idén att kolla alla charlieissocoollike videos (ni som känner mig har jag säkert visat någon för er) Men nu har jag kollat alla hans videos och de var såhääääääär jobbigt! :o
Där har ni en av mina favorit videos och nä de finns ingen svenska text för er som är dålig på engelska och blev sura, haha. :)

På tal om annat såg jag Jossan idag för sista gången innan hon for, hoj, kommer sakna med henne så sjukt mycket!
Ha det kul nu gumman!

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: