soova

Hähä, blev inte att åka madrass drog på oss varsin svart sopsäck och åkte ner för backen, hahahah grymt kul var de då. :) Sen kom vi in och kollade typ tv tills Jossan körde ut oss för hon skulle plugga så jag for hem till mig och Julia till sig. Har legat framför tv'n och är täppt somfan i näsan men vill inte ta näs spray för då blir man bara beroende. :(

På tal om skolan så tror jag inte de går en dag utan att man har någon damp. :) Aaaaaaaah, man kan ju säga att jag blev smått irriterad på Jossan i alla fall... -.- Så här, Mohamed gav oss resten av hans julmust så drack jag så tog hon den så jag fick över hela mig och på mina byxor och allt. :o Men ringde då Hanna som hade farit hem för att byta kläder och då kom hon med ett par mjukisar som jag fick låna, hihihi, gullig hon är.
Så får ni en bild från bilden, orkar inte berätta något, bilden säger nog allt.


hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: