lite random snack snack

Svar på Julias kommentar; blåa hjärtan i våra röda hjärtan! ♥
SKELLEFTEÅ AIK I SERIELEDNING! Suuug på den LULEÅ! SAIK. ♥

Är lite random saker jag kommer skriva här på min bloggis idag.
Jag och Julia ska lära oss sjunga den här sången...
Förlåt att den blev kapad men ja de är 2 av samma person. ;)

En saga om flickor som faller.
Men nu ska jag berätta om när jag och Erica skulle gå hem från skolan. ;) Allting började för några timmar sedan.. Då två flickor skulle gå hem från skolan. Nä men, vi skulle gå hem först gick vi med Julia och då trillade jag och höll på att få tillbaks balansen men då trasslade jag in mina ben i Julias så jag föll och så var de typ en "backe" så var den precis vid vägen så Erica sa "Jag är alltid rädd att trilla här och att en bil ska komma." Så håller jag på att trilla när jag går först och hon tar emot mig så jag kliver över men när jag vänder mig om har hon tydligen trillat rakt på mage och försöker ta sig upp, HAHAHAH, höll på att avlida. Men historien är inte slut... Men snart. ;) Sen skulle vi gå en låång raksträcka och vi kanske höll på att trilla 3gånger var på den biten fast vi fångade varandra... Eller jag tror Erica gjorde plattfall en gång. Ahja, sen hade jag lämnat av Erica och skulle gå vidare så efter typ 10meter trillar jag och ser Erica vända sig om och fråga "RAMLADE DU?!" AHHAhahhaha, hoja. Bra gjort alltså. :)
Men annars idag ska jag bara vara hemma göra 1½ so punkt och matte läxan sen käka tacos with my family. ♥
puss och kram


Erica

gahhahah hoja fan va klantit av oss!!!!

inte ofta jag kommenterar men det här måste man ju bara göra de me xD

julia

haha på ericas kommentar, två ord jag inte får säga :S

höll för övrigt på att garva ihjäl mej när jag läste hahahahahah klantar<3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: