salta pinnar smakar fan som salta pinnar (tillängnad julia)

Allåallå. :D
Vad har hänt idag Ellinor? :)
Jo...
Avslutning 8.00 var typ bara 30min? x'> Strosssssade men brudarna tills man tog sig till Tallbackas avslutning då Angelica och Yonna skulle sjunga, dem var grymt bra. Matildas syster sjöng också och hon hade då en fin röst om någon! :o
Mot thai med Matilda, Josefine, Hanna, Elin, Olle & Agge efter de käkade och sen hände inte mycket på ett bra tag, jag och Jossan flög med cykeln vilket jag tyckte var kul fast jag blödde men Jossan blev lite små tsur fast man inte fick ett erkännande. ;) Alla möttes igen och vi köpte grejer för vi skulle upp och grilla på Tipsta. Blablablablablablabla inget intressant... Hm... Åkte hem efter att vi handlat och sen for man och käka på thai igen (?!) med familjen är grymt less. :( Kom till Tipsta tillslut efter att ha tvekat osv. I början var det segt men sen spelade man lite fotti och grilla mashmallows + att massa folk var där och kom osv. :'33
Vid 22.30 började dem flesta dra sig tillbaka så det var kvar jag, Matilda, Julia, Ante och sen kom Emma. Myste mest framför elden och hade trevligt. :'d Vid 00 kom pappa och vi lämnade Angelicas kläder hos henne. :) Imorgon stugan, tycker fan det ska bli skönt att komma ut där var grymt längesen... Det var typ allt som hänt? ;) DEM SOM ORKADE LÄSA ÄR KUNG.

pusshejdå


julia

hehehehhehe rubriken :))))



men det lät ju som en nice dag deva! fast lite less på thaimat nu kanske? ;)

matilda

ja är kung ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: