i have to take away everything :'3

Hejhejhej. :3
Som ni kanske ser är allt borta? ;) Men idag då...

For och skulle kolla Ericas fottimatch med Julia, men var drygt och kallt så stack till coopan. E: Där strösa vi och sen tog vi bussen till henne i kullen där vi nörda och hade allmän damp. Fick skjuts till stan där vi satt hos mig ett tag sen for vi till Ilona där Ilona, Jossan, Mica, Sara & Therese (?) också satt. Dansade, gungade, köpte glass och spelade fotboll om man ska samanfatta det med några få ord. Nu är jag hos Jossan och ska sova här för vi börjar ju iaf halv10 imorgon. :D SÅ JÄVLA SKÖNT! :))) Puss & kram älskar Sean banan. ♥ Har också varit ut och suttit med Jossan på bryggan fettmysigt som vanligt vare ju. (:

Tack för att du tog tillbaks mig, för du förlät mig. Du är det bästa och nu när du tagit tillbaks mig då ÄR jag lycklig. Inget i mitt liv är fel och jag är så jävla glad man kan bli. Tack min stjärna Josefine.


Jag älskar dig!

hejdå ring& smsa elleh nå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: