baaaalen!

Hejhej. :)
Efter skolan for jag och Jossan keka mjukglass och träffa Agge, Olli och Elin cykla och blev fajt med en neger/sthlm'are för hans hund tog sönder Elins boll osv, orkar inte skriva. ;) Efter ett tag åkte jag, Angelica & Elin till Elin gjorde inte så värst mycket och jag var tvungen att fara hem ganska tidigt för att fixa lillasysters hår till hennes avslutning. Skyndade till Domus där Elin & Angelica hämtade mig och vi for och kollade balen, träffade folk men ont i benen och ganska drygt tyckte jag det var, men söta var då alla. :'3

Vi brudar drog upp till Tipsta när allt var över några satt på renen och jag fotade och sen gjorde vi massa damp videosar HAHAHAHHAHAHHA fyfan det var jävlans kul! XD

Ska sova nu iaf måste ju vara utvilad till avslutningen. :')

puss&kram


julia

neger/stockholmare hahahahhahah xd

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: