är världen så knäpp...?

Så knäpp att man ibland snackar skit om sin bästa vän... Jag skulle aldrig kunna tänka mig göra något sånt.
Så knäpp att man ibland köper saker bara för andra säger att de är snyggt och sen trivs man inte med att ha på sig dem... De skulle jag aldrig kunna tänka mig själv göra.
Så knäpp att man ibland förlåter en svikare hur stort svek de än var... Alla förtjänar en andra chans men inte 20.
Så knäpp att man ibland bara vill umgås med vissa för deras 'höga status'... Jag kan inte tänka mig göra de, bara för dem har många vänner kanske dem inte är någon som liknar mig och jag vill umgås med.
Så knäpp att man ibland låter andra styra sitt utséende, sin humor... Sitt liv tills man själv inte vet vem man är... Jag skulle ångra mig så hemskt när jag hitta ut därifrån.

Frågor som kan hålla mig vaken på nätterna, varför gör man så och vet att de är fel?




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: