planer kan förändras

Idag så har jag...
Vaknat med en Jossan brevid mig men som snabbt for efter hon ätit all min mat... Haha. :)

Jag skulle fara med Saraaa upp på Dundret men de var så satans kallt så får bli någon annan dag... Men annars...

Jag har...
Fixat mina fina korta naglar... Dem går bara av så har gett upp med att försöka skaffa långa och har fina korta istället... Så fina som korta naglar kan vara i alla fall. ;)


OCH köpt nya skor... Mamma och pappa bara gnäller på de och kallar dem skitskor. :(
De är så fiina. Ganska dålig bild, men låt gå.

Annars städat mitt rum och känner mig nöjd med allt jag gjort. Har också massa saker bredvid mig som inte ska vara här alltså Jossans tröja som hon glömde, Hannas julklapp och vantar & Julias julklapp. :o
Hatar att ha saker hos mig som inte ska vara här. De är irriterande och alltid veta att jag måste komma ihåg att ge tillbaks dem. -.-

Inget mer.

elli out


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: