panik

Strax... Vafan är de för dumt ord... Julia har hållit på att straxa nu i en evighet! :o Vi skulle hinna till stan så jag kunde köpa mina sista julklappar och en ny foundation men då var hon fast i kullen och sen skulle hon äta och blalblablbalbalbabl... KOM IGEN!

Har hunnit kolla hela Titanic ååh, så bra den är! Oooch så har jag sminkat mig... Fast utan foundation... Funderar på att springa till coop snabbt och köpa en innan Julia bestämmer sig för att vara snabb. ;)

Hmm... Hon bara mobbar mig, känner hur ont de gör i min själ. Nä, skojar men ska kolla om de finns mat här annars bär de av mot coop.

På råga på alla mina problem finns typ inga rena kläder så ser ut som ett miffo... (Inte som på bilden)
Fuck problem.

På tal om något annat jag ville prata om är de snart nyår så måste hinna umgås med alla saknade. AH! Stressen... Mmm... Mitt liv suger.

over'n'out


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: