matematik

Alltså... Förlåt mig om någon blir ledsen men nu lägger jag av med den här dag 30 saken, de var allvarligt jätte jobbigt och eftersom de är december och snart jul kommer jag inte ha tid och ingen ork! :o Så byebye med de va.
Inget gjort idag, wohoo.. Nä... Gjort matte men blev inte klar och orkade inte kämpa så mycket för vi kommer ändå ha provet först efter jullovet... Sååå... jaa...
.
Om en annan sak...
Jävla idioter ååh, less jag blir. Att ni ens orkar! Sen tror ni båda att allt är bra efteråt men jag börjar bli grymt jävla less... Jag kan inte "bli av med någon av er" direkt... Ser er varje jävla dag men det har gått ett bra tag och jag börjar sluta koka av ilska. Men håller väl igen, är inte länge kvar tills jag drar härifrån! Får väl klara mig fifan.

bye!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: