luleå

Svar till "Anonym" om "julafton... och alla andra dagar"
F: Vad är de för byxdress?? :)
S: Inte vet jag hur man ska beskriva? :o

Nyss duschat och ska nu sminka mig och sen fara till Julia sista gången för i år. :) Hon ska få min julklapp och så måste jag handla lite saker...
Det vill säga:

♦ Bomullsrondeller
♦ Sminkborttagning
♦ Ansiktskräm
♦ Ansiktsvatten 

Jag vet inte om alla saker heter så men chansar... Jag fattar ju i alla fall. :) Senare är också planen att jag och bror antingen ska åka buss eller med mommo och moffa till Luleå där vi ska fira nyår. BRA! Slipper sitta hemma och mögla. :) Tror inte de var något annat. Måste smsa Jullan om min plan annars så ska jag nog ladda upp nu och börja fixa mig...

bye


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: