julafton... och alla andra dagar

Kom fram till Sävast när julafton hade varit i kanske 3min alltså mitt i natten! Men ändå satt jag Louise (kusin) och Oscar (bror) uppe ett tag och taggade julafton... Juldagen gick snabbt som satan och vi käkade julmiddagen redan vid 13.00 tror jag sen kollade vi Kalle klockan 15.00 och innan de ens hade hunnit ta slut kom tomten och vi fick alla våra julklappar. Jag hade en plan på att öppna sakta för att öka spänningen men inte funkade de fick panik och slet upp alla saker... Tänkte som vanligt vara duktig och lägga upp bilder på alla saker men sen tänkte jag... Nä, jag orkar inte men ni får en lista på allt.

Orange bh
Vit stringis
Raksaker
500 kronor (var ju ganska lite...)
En bok (gav den till mamma för jag tyckte den verkade skumm)
Choklad
Osis pulver
Byxdress (?)
Lösögonfransar
Tidning med 999 olika frisyrer
Presentkort på kicks 200 kronor
P!NKS cd "GREATEST HITS SO FAR"
Nitbälte
Gröna linser (y'
Örhängen som ser ut som säkerhetsnålar
& ett par som ser ut som dragkedja
Graffiti nagellack
Något för nagelbanden
Ett linne
En t-shirt
Två olika thights/byxor
& en stereo

Sminket jag hade på jul var inte så juligt men de såg ut så här...



Resten av julafton höll alla på med sina nya grejer och var inge vidare sociala. :)

Dagen efter jul var de socialare vi körde wii sports hela familjen (Alltså min familj 5personer och min fasters familj 5personer) och så kollade jag, Louise och Oscar 4 olika filmer tror jag. :)

Sen idag så fyllde mamma år 43år. GRATTIS MAMMA DU ÄR BÄST! 
Tack för att du alltid bryr dig och förstår. JAG ÄLSKAR DIG. ♥

Och så for vi hem och kom hem ungefär 18.00 om jag gör en vild gissning.

Ska nu ta och duscha och fräscha upp mig, hah. Sen chilla resten av dagen.

Men ändå först bilder från tiden i Sävast:


pussen


Anonym

vad var det för slags byxdress?? :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: