inget liv blev ett liv

Nu är de så här efter jag skrev de förra inlägget så gick jag och la mig, senare sen vaknade jag av... Fan minns inte vad men de var i alla fall som vanligt Jossan som höll på med någe shit. Jag käkade lite kyckling sen tog vi en guul buss till stadens torg och var totalt inget liv... Gick till stacken! Egentligen hatar jag stacken men fanns inget annat att göra... Så chillaxade där sen fick jag asgrym idé på hur vi skulle ha lite kul... Hoppa ner från en snöhög sagt och gjort gjorde de och såklart var de askul men sen... Smälte snön och mina brallor blev asblöta och kalla, de var INTE roligt. Så fick bara gå in på stacken igen och kolla "Ung och bortskämd" tills Kasper gjorde så alla fick gå hem, tack! Så Josefines föräldrar hämtade oss och nu är jag hemma med torra byxor. :) Mys värre. Ska inte vara på datan länge till ska bara göra små saker sen göra mig klar för natten och kolla tv tills jag somnar

Skolavslutning imorgon YES!

bye


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: